Ιστορίες στο storyjumner
Κανόνες και οργάνωση της τάξης μας
- Κανόνες συμπεριφοράς στην αίθουσα Πληροφορικής
- Σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση σώματος και σωστό περιβάλλον εργασίας στον υπολογιστή
- Ένα κουίζ για τη σωστή συμπεριφορά
- Χωρισμός σε ομάδες - Πλάνο της τάξης
- Ας ζωγραφίσουμε αναμνήσεις και όμορφες εικόνες από το καλοκαίρι μας
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση σώματος και σωστό περιβάλλον εργασίας στον υπολογιστή
- Ένα κουίζ για τη σωστή συμπεριφορά
A. Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ
- Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
Οι μαθητές/τριες, με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού, εξοικειώνονται με το υπολογιστικό σύστημα και υλοποιούν κατάλληλες δραστηριότητες μέσα από τα προγράμματα: - Διαδραστική παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Τα μέρη ενός Υπολογιστή (βίντεο)
- Το εσωτερικό ενός υπολογιστή

- Παίρνουμε κατσαβίδια και ανοίγουμε έναν υπολογιστή στο εργαστήριο. Αναγνωρίζουμε τα κεντρικά του μέρη, το μυαλό του, την καρδιά του και αγγίζουμε τη μητρική πλακέτα.
- Βλέπουμε το βίντεο για το εσωτερικό του υπολογιστή .
- Συζήτηση για αυτά που είδαμε και μάθαμε
- Τι είναι Λογισμικό (Βίντεο)
- Η εξέλιξη των υπολογιστών (Βίντεο)
- Μεγάλοι και μικροί Υπολογιστές (Βίντεο)
Σύγχρονοι Supercomputers
Ποιος είναι ο πιο γρήγορος-καλύτερος υπολογιστής στο κόσμο; Τι είναι ένας σουπερκομπιούτερ υπολογιστής; Τι είναι ο κβαντικός υπολογιστής;
1. Τι είναι ένας supercomputer
2. Η Ιστορία των σούπερ υπολογιστών
3. Μέσα στους υπολογιστές της Google

Titan The Cray-2
Πηγή: America Has The Fastest Supercomputers In The World
https://www.businessinsider.com/10-fastest-supercomputers-in-the-world-2012-11
- Οργάνωση/ διαχείριση φακέλων Φωτόδεντρο
- Σωστή στάση εργασίας και σωστή συμπεριφορά
- Διαδραστική παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Τα μέρη ενός Υπολογιστή (βίντεο)
- Το εσωτερικό ενός υπολογιστή
- Παίρνουμε κατσαβίδια και ανοίγουμε έναν υπολογιστή στο εργαστήριο. Αναγνωρίζουμε τα κεντρικά του μέρη, το μυαλό του, την καρδιά του και αγγίζουμε τη μητρική πλακέτα.
- Βλέπουμε το βίντεο για το εσωτερικό του υπολογιστή .
- Συζήτηση για αυτά που είδαμε και μάθαμε
- Τι είναι Λογισμικό (Βίντεο)
- Η εξέλιξη των υπολογιστών (Βίντεο)
- Μεγάλοι και μικροί Υπολογιστές (Βίντεο)
Σύγχρονοι Supercomputers
Ποιος είναι ο πιο γρήγορος-καλύτερος υπολογιστής στο κόσμο; Τι είναι ένας σουπερκομπιούτερ υπολογιστής; Τι είναι ο κβαντικός υπολογιστής;
1. Τι είναι ένας supercomputer
2. Η Ιστορία των σούπερ υπολογιστών
3. Μέσα στους υπολογιστές της Google
![]()
Titan The Cray-2
Πηγή: America Has The Fastest Supercomputers In The World
https://www.businessinsider.com/10-fastest-supercomputers-in-the-world-2012-11
- Οργάνωση/ διαχείριση φακέλων Φωτόδεντρο
- Σωστή στάση εργασίας και σωστή συμπεριφορά
- Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Εισαγωγή : Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
1η Ομάδα Ασκήσεων (από Ν. Γεωργιτζίκη)
2η Ομάδα Ασκήσεων-Πληκτρολόγηση
- Πληκτρολόγηση - Σύμβολα:
https://www.liveworksheets.com/cg1318997pg - Πληκτρολόγηση - Λέξεις που σχετίζονται με ένα ταξίδι:
https://www.liveworksheets.com/nf1500072rc - Πληκτρολόγηση - Αινίγματα:
https://www.liveworksheets.com/bp1473864yg - Πληκτρολόγηση - Κανόνες Εργαστηρίου (από Π. Μαρκέλλου)
- Πληκτρολόγηση - Ποίημα του Κωστή Παλαμά "Στον κήπο" (από Π. Μαρκέλλου)
- Πληκτρολόγηση - Το αγαπημένο μου βιβλίο (βιβλιοπαρουσίαση -από Π. Μαρκέλλου)
- Ο Γλάρος (Οδυσσέας Ελύτης) - από Ανθολόγιο Γ' Δημοτικού
- Η Δόνα τερηδόνα (Ευγένιος Τριβιζάς)- από Άνθολόγιο Γ' Δημοτικού
- Όνομα, Ζώο, Πράγμα... παίζοντας δημιουργούμε μικροιστορίες (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παίξουν το γνωστό παιχνίδι "Όνομα, Ζώο, Πράγμα..." με τις λέξεις που θα βρουν θα δημιουργήσουν μικρές ιστοριούλες για ζώα. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ζωγραφιες τις οποίες θα ενσωματ΄σουμε σε ένα ομαδοσυνεργατικό βιβλίο μικρώ ιστοριών). Βοηθητικό υλικό
- 24 γράμματα ... μια ιστορία (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αναζητήσουν 24 λέξεις, μία για κάθε ένα γράμμα του Αλφαβήτου. Στη συνέχεια, καλούνται να δημιουργήσουν μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις λέξεις, με την ίδια σειρά.
- Από το όνομά μας φτιάχνουμε μια ιστορία
https://www.liveworksheets.com/cg1318997pg
https://www.liveworksheets.com/nf1500072rc
https://www.liveworksheets.com/bp1473864yg
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παίξουν το γνωστό παιχνίδι "Όνομα, Ζώο, Πράγμα..." με τις λέξεις που θα βρουν θα δημιουργήσουν μικρές ιστοριούλες για ζώα. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ζωγραφιες τις οποίες θα ενσωματ΄σουμε σε ένα ομαδοσυνεργατικό βιβλίο μικρώ ιστοριών). Βοηθητικό υλικό
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αναζητήσουν 24 λέξεις, μία για κάθε ένα γράμμα του Αλφαβήτου. Στη συνέχεια, καλούνται να δημιουργήσουν μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις λέξεις, με την ίδια σειρά.
3η Ομάδα Ασκήσεων- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ !!!!
- Ένα Escape Room για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μαθαίνω το πληκτρολόγιο με την κοκκινοσκουφίτσα (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Παίζω με το πληκτρολόγιο - Λεξηδρομίες (φωτόδεντρο)
- Δημιουργώ τη δική μου ιστορία μέσα από το Comic Creator Playmobil
- Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε από τον Μικρό Αναγνώστη
- Ένα Escape Room για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μαθαίνω το πληκτρολόγιο με την κοκκινοσκουφίτσα (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Παίζω με το πληκτρολόγιο - Λεξηδρομίες (φωτόδεντρο)
- Δημιουργώ τη δική μου ιστορία μέσα από το Comic Creator Playmobil
- Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε από τον Μικρό Αναγνώστη
- Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα
- Γνωρίζουμε το πρόγραμμα Ζωγραφικής mspaint και δημιουργούμε τις παρακάτω εικόνες
- Φτιάχνω μια χριστουγεννιάτικη κάρτα ή μια πρόσκληση σε πάρτι (όπως τα παραδειγματα).
Τι είναι το Animation;
3) Pivot Animator - Skater Jump
και κάποιες όμορφες δημιουργίες μαθητών μας ...
Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ
Γνωρίζω το Διαδίκτυο - Επικοινωνώ και συνεργάζομαι - Τι είναι το Διαδίκτυο (Βίντεο)
- Τι είναι το Διαδίκτυο (από Dimmpap)
- Αναζήτηση Πληροφοριών (από Dimmpap)
- Εκπαιδευτική τηλεόραση (www.edutv.gr)
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org
- Φυλλομετρητές και ιστοσελίδες (Google, FIrefox, Edge)
- Επιλέγουμε ένα ζώο και ψάχνουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο συμπληρώνοντας την καρτέλα του ζώου ΕΔΩ
- Τι είναι το Διαδίκτυο (Βίντεο)
- Τι είναι το Διαδίκτυο (από Dimmpap)
- Αναζήτηση Πληροφοριών (από Dimmpap)
- Εκπαιδευτική τηλεόραση (www.edutv.gr)
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org
- Φυλλομετρητές και ιστοσελίδες (Google, FIrefox, Edge)
- Επιλέγουμε ένα ζώο και ψάχνουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο συμπληρώνοντας την καρτέλα του ζώου ΕΔΩ
SaferInternet4Kids Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
Είναι γεγονός ότι στην ζωή μας καθημερινά συμβαίνουν πολλά μικρά και μεγάλα πράγματα, τα οποία καταγράφονται στις διάφορες συσκευές μας (κινητό, tablet, laptop, έξυπνα ρολόγια, έξυπνα παιχνίδια, έξυπνες τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές, κ.τ.λ.). Όλα αυτά τα δεδομένα έχουν γίνει πόλος έλξης για απατεώνες και κακοποιούς. (Κυβερνο)επιθέσεις με ψηφιακά «όπλα» σε κυβερνήσεις, εταιρίες και ιδιώτες έχουν γίνει καθημερινό φαινόμενο. Γι’ αυτό το λόγο είναι σήμερα πιο σημαντικό από ποτέ να φροντίζουμε τα δεδομένα μας, αυξάνοντας το επίπεδο της προστασίας που έχουμε στους διάφορους λογαριασμούς μας.
Δείτε παρακάτω μια σειρά από βιντεο που θα σας εισάγουν με πολύ απλά λόγια στην Κυβερνοασφάλεια, την προστασία των προσωπικών μας δεδομένων, αλλα και την προστασία μας από φαινόμενα διαδικτυακού εκφοβισμού.
Είναι γεγονός ότι στην ζωή μας καθημερινά συμβαίνουν πολλά μικρά και μεγάλα πράγματα, τα οποία καταγράφονται στις διάφορες συσκευές μας (κινητό, tablet, laptop, έξυπνα ρολόγια, έξυπνα παιχνίδια, έξυπνες τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές, κ.τ.λ.). Όλα αυτά τα δεδομένα έχουν γίνει πόλος έλξης για απατεώνες και κακοποιούς. (Κυβερνο)επιθέσεις με ψηφιακά «όπλα» σε κυβερνήσεις, εταιρίες και ιδιώτες έχουν γίνει καθημερινό φαινόμενο. Γι’ αυτό το λόγο είναι σήμερα πιο σημαντικό από ποτέ να φροντίζουμε τα δεδομένα μας, αυξάνοντας το επίπεδο της προστασίας που έχουμε στους διάφορους λογαριασμούς μας.
Δείτε παρακάτω μια σειρά από βιντεο που θα σας εισάγουν με πολύ απλά λόγια στην Κυβερνοασφάλεια, την προστασία των προσωπικών μας δεδομένων, αλλα και την προστασία μας από φαινόμενα διαδικτυακού εκφοβισμού.
- Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς Netiquette (Network Etiquette)(Δικαιώματα και Υποχρεώσεις)
Η ομάδα κανόνων για την σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά ονομάζεται Netiquette. - Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς: Βίντεο
- Κουίζ -1 Δικαιώματα και υποχρεώσεις στο Διαδίκτυο (από Dimpap)
- Κουίζ 2 κανόνες και συμπεριφορές στο Διαδίκτυο (από Dimpap)
α) Δημιουργώ ένα συννεφόλεξο στο https://wordart.com/ με λέξεις σχετικά με τους κανόνες του Διαδικτύου όπως οι παρακάτω :
- Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς: Βίντεο
- Κουίζ -1 Δικαιώματα και υποχρεώσεις στο Διαδίκτυο (από Dimpap)
- Κουίζ 2 κανόνες και συμπεριφορές στο Διαδίκτυο (από Dimpap)
Κατεβάζω το συννεφόλεξο στον Υπολογιστή μου: Download --> Standartd PNG ή Standart Jpeg
Και μου το στέλνετε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ΠΣΔ (webmail.sch.gr)
Κατεβάζω το συννεφόλεξο στον Υπολογιστή μου: Download --> Standartd PNG ή Standart Jpeg
Και μου το στέλνετε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ΠΣΔ (webmail.sch.gr)
Παιχνίδια και Κουίζ
- Πόσο καλός ψηφιακός πολίτης είσαι; Ελάτε να ελέγξουμε τις γνώσεις μας για το διαδίκτυο. Απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz στον σύνεσμο https://bit.ly/3jlkzoF.
- Netiquette: Κανόνες Ορθής Διαδικτυακής Συμπεριφοράς (DigiTown)
- Το νησί του Safer Internet
- Ώρα για παιχνίδι στο Ιντερλαντ: Ο Πύργος του Θησαυρού είναι ξεκλείδωτος και βρίσκονται σε κίνδυνο πολύτιμες πληροφορίες σου, όπως ο αριθμός του τηλεφώνου σου ή προσωπικά μηνύματά σου. Τρέξε πιο γρήγορα από τον χάκερ και χτίσε ένα φρούριο με πανίσχυρους κωδικούς για να προστατέψεις τα μυστικά σου μια και καλή. Προσοχή, Μικρέ Ιντερναύτη! Πήγαινε στη διεύθυνση Πύργος του Θησαυρού
- Πόσο καλός ψηφιακός πολίτης είσαι; Ελάτε να ελέγξουμε τις γνώσεις μας για το διαδίκτυο. Απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz στον σύνεσμο https://bit.ly/3jlkzoF.
- Netiquette: Κανόνες Ορθής Διαδικτυακής Συμπεριφοράς (DigiTown)
- Το νησί του Safer Internet
- Ώρα για παιχνίδι στο Ιντερλαντ: Ο Πύργος του Θησαυρού είναι ξεκλείδωτος και βρίσκονται σε κίνδυνο πολύτιμες πληροφορίες σου, όπως ο αριθμός του τηλεφώνου σου ή προσωπικά μηνύματά σου. Τρέξε πιο γρήγορα από τον χάκερ και χτίσε ένα φρούριο με πανίσχυρους κωδικούς για να προστατέψεις τα μυστικά σου μια και καλή. Προσοχή, Μικρέ Ιντερναύτη! Πήγαινε στη διεύθυνση Πύργος του Θησαυρού
Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ
- Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
- Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος (από Dimpap)
- Τα μέσα μεταφοράς (από Dimpap)
- Οι θεοί του Ολύμπου (από Dimpap)
- Οικοσύστημα και Τροφικές Αλυσίδες (Βίντεο)
- Project - Ένα ταξίδι στον Γαλαξία μας και στο ηλιακό μας σύστημα

Βήμα 2ο: Ας δούμε την κίνηση των πλανητών μέσα από το Αστεροσκοπείο της ΝΑΣΑ
Βήμα 4ο: Απαντούμε στις ερωτήσεις στο φυλλάδιο-1.
Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο
- Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό.
Πόση ώρα μπορούμε να παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Ας δούμε τι μας συμβουλεύει η Αθηνά με τους φίλους της :
- Η Αθηνά με το νέο της τάμπλετ
- Συζητάμε και απαντάμε στις ερωτήσεις (N. Γεωργιτζίκη)
- Όταν βλέπεις κάτι παράξενο στο Διαδίκτυο, πάντα να ζητάς βοήθεια!
- Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Puzzle - Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Κουίζ για τα προοσωπικά Δεδομένα (N. Γεωργιτζίκη)
- Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο - μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
- Δραστηριότητα (Ν. Γεωργιτζίκη)
Η Αθηνά και ο Ερμής μας μαθαίνουν τι πρέπει να προσέχουμε όταν παίζουμε παιχνίδια στο Διαδίκτυο. (Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!)
Η μεγάλη απόφαση του Παπάπη
- Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
- Προσωπικά Δεδομένα-παρουσίαση
- H ΑΘηνά και ο Ερμής μιλούν για τα προσωπικά Δεδομένα
- Θετικό περιεχόμενο στο Διαδίκτυο
- Κλίμακα PEGI | SaferInternet4kids
- Video: Fake News
- Video : Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς (netiquette)
- Video : Child Focus ‘E-safety’
Κουίζ και Παιχνίδια
1. Επιτραπέζιο παιχνίδι με μηνύματα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
2. Τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω στο Διαδίκτυο Κουίζ
3. Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος - παιχνίδι για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
4. Έννοιες για το Δίκτυο-Διαδίκτυο (ένωσε τα ζευγάρια )
5. Τρέχω σε " Αλογοδρομίες"
6. Κουίζ για υπερβολική ενασχόληση στο Διαδίκτυο
7. Quiz Γνώσεων Σωστό ή Λάθος: Διαδίκτυο (All aboard for Digitown!) (learningapps.org)NETIQUETTE (Network Etiquette)
Η ομάδα κανόνων για την σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά ονομάζεται Netiquette.
Netiquette: Κανόνες Ορθής Διαδικτυακής Συμπεριφοράς (DigiTown)
Πόση ώρα μπορούμε να παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Ας δούμε τι μας συμβουλεύει η Αθηνά με τους φίλους της :
- Η Αθηνά με το νέο της τάμπλετ
- Συζητάμε και απαντάμε στις ερωτήσεις (N. Γεωργιτζίκη)
- Όταν βλέπεις κάτι παράξενο στο Διαδίκτυο, πάντα να ζητάς βοήθεια!
- Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Puzzle - Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Κουίζ για τα προοσωπικά Δεδομένα (N. Γεωργιτζίκη)
- Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο - μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
- Δραστηριότητα (Ν. Γεωργιτζίκη)
Η Αθηνά και ο Ερμής μας μαθαίνουν τι πρέπει να προσέχουμε όταν παίζουμε παιχνίδια στο Διαδίκτυο. (Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!)
- Η μεγάλη απόφαση του Παπάπη

- Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
- Προσωπικά Δεδομένα-παρουσίαση
- H ΑΘηνά και ο Ερμής μιλούν για τα προσωπικά Δεδομένα
- Θετικό περιεχόμενο στο Διαδίκτυο
- Κλίμακα PEGI | SaferInternet4kids
- Video: Fake News
- Video : Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς (netiquette)
- Video : Child Focus ‘E-safety’
1. Επιτραπέζιο παιχνίδι με μηνύματα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
2. Τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω στο Διαδίκτυο Κουίζ
3. Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος - παιχνίδι για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
4. Έννοιες για το Δίκτυο-Διαδίκτυο (ένωσε τα ζευγάρια )
5. Τρέχω σε " Αλογοδρομίες"
7. Quiz Γνώσεων Σωστό ή Λάθος: Διαδίκτυο (All aboard for Digitown!) (learningapps.org)
NETIQUETTE (Network Etiquette)
Η ομάδα κανόνων για την σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά ονομάζεται Netiquette.
Netiquette: Κανόνες Ορθής Διαδικτυακής Συμπεριφοράς (DigiTown)
Ε. Προγραμματισμός - Υπολογιστική Σκέψη
1. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
2. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
3. Βίντεο για την " Ώρα του κώδικα" Βλέπουμε το βίντεο με το μεγαλύτερο Εκπαιδευτικό Γεγονός στο κόσμο στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Δραστηριότητες προγραμματισμού - Υπολογιστικής σκέψης
- Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
- Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
- Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
- Κίνηση με εντολές από το code.org
- Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
- Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
- Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
- Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
- Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
- Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
1. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
2. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
3. Βίντεο για την " Ώρα του κώδικα" Βλέπουμε το βίντεο με το μεγαλύτερο Εκπαιδευτικό Γεγονός στο κόσμο στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Δραστηριότητες προγραμματισμού - Υπολογιστικής σκέψης
- Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
- Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
- Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
- Κίνηση με εντολές από το code.org
- Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
- Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
- Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
- Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
- Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
- Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
Παίζουμε το παιχνίδι Kodable Smeeborg και μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε
1ο Βήμα: Ακολουθήστε το σύνδεσμο : kodable.com/login
2ο Βήμα: Επιλέγουμε το School Profile και βάζετε τον κωδικό της τάξης μας :
Κωδικός : xft7947
3ο Βήμα: Επιλέξτε έναν λογαριασμό μαθητή, π.χ. st1 έως και τον st23 (θα κάνουμε μαζί το χωρισμό στη τάξη) και νάλογα αν θυμάσαρχικά το παιχνίδι με τον πλανήτη (SmeeBorg). Μια άλλη φορά μπορείτε να δοκιμάσετε και τους άλλους πλανήτες-αστεροειδοί.
4ο βήμα: Πατάμε στο Click Mission Control. Θα δείτε ένα μικρό βίντεο για τους ήρωες του παιχνιδιού και το ταξίδι τους στο πλανήτη SmeeBorg
5ο βήμα: Όταν προσγειωθούν θα πρέπει να τους βοηθήσετε να βρουν το δρόμο τους μέσα από τις οδηγίες που θα τους δώσετε
6ο Βήμα: Οι οδηγίες σας είναι τα βέλη : δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω που πρέπει να τα βάλετε σε σειρά. Παίζεται τα επίπεδα στην αποστολή Smeeborg!
Καλή Διασκέδαση μικροί προγραμματιστές :-)
Παίζουμε το παιχνίδι Run Marco
Μέσα από το παιχνίδι περιπέτειας Run Marco με τις βήμα προς βήμα οδηγίες πρέπει να καταφέρεις να λύσεις τον γρίφο της κάθε πίστας και να διδαχθείς τις βασικές αρχές της τέχνης του προγραμματισμού. Αφού περάσεις τις πίστες και μαζέψεις διάφορα αντικείμενα μπορείς να τερματίσεις. Θα δεις ότι οι πίστες δυσκολεύουν καθώς προχωράς αλλά με λίγη σκέψη θα τα καταφέρεις.
Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ ΕΔΩκαι στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα.
1ο Βήμα: Κάνε κλικ στην ελληνική σημαία.
2ο Βήμα: Κάνε κλικ στο πράσινο βελάκι εκκίνησης
3ο Βήμα: Επέλεξε το Μάρκο ή τη Σοφία για ήρωά σου
4ο Βήμα : Διαλέγεις μια από τις 2 ξεκλείδωτες πίστες (Ζούγκλα ή Χριστούγεννα)
4ο Βήμα: Ακολουθείς τις οδηγίες που θα σου δίνονται.
Αν θέλεις περισσότερη βοήθεια μπορείς να δεις το παρακάτω βίντεο με τις οδηγίες στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=8sBRcKrfPLA
Παίζουμε το παιχνίδι Kodable Smeeborg και μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε
1ο Βήμα: Ακολουθήστε το σύνδεσμο : kodable.com/login
2ο Βήμα: Επιλέγουμε το School Profile και βάζετε τον κωδικό της τάξης μας :
Κωδικός : xft7947
3ο Βήμα: Επιλέξτε έναν λογαριασμό μαθητή, π.χ. st1 έως και τον st23 (θα κάνουμε μαζί το χωρισμό στη τάξη) και νάλογα αν θυμάσαρχικά το παιχνίδι με τον πλανήτη (SmeeBorg). Μια άλλη φορά μπορείτε να δοκιμάσετε και τους άλλους πλανήτες-αστεροειδοί.
4ο βήμα: Πατάμε στο Click Mission Control. Θα δείτε ένα μικρό βίντεο για τους ήρωες του παιχνιδιού και το ταξίδι τους στο πλανήτη SmeeBorg
5ο βήμα: Όταν προσγειωθούν θα πρέπει να τους βοηθήσετε να βρουν το δρόμο τους μέσα από τις οδηγίες που θα τους δώσετε
6ο Βήμα: Οι οδηγίες σας είναι τα βέλη : δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω που πρέπει να τα βάλετε σε σειρά. Παίζεται τα επίπεδα στην αποστολή Smeeborg!
Παίζουμε το παιχνίδι Run Marco
Μέσα από το παιχνίδι περιπέτειας Run Marco με τις βήμα προς βήμα οδηγίες πρέπει να καταφέρεις να λύσεις τον γρίφο της κάθε πίστας και να διδαχθείς τις βασικές αρχές της τέχνης του προγραμματισμού. Αφού περάσεις τις πίστες και μαζέψεις διάφορα αντικείμενα μπορείς να τερματίσεις. Θα δεις ότι οι πίστες δυσκολεύουν καθώς προχωράς αλλά με λίγη σκέψη θα τα καταφέρεις.
Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ ΕΔΩκαι στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα.
1ο Βήμα: Κάνε κλικ στην ελληνική σημαία.
2ο Βήμα: Κάνε κλικ στο πράσινο βελάκι εκκίνησης
3ο Βήμα: Επέλεξε το Μάρκο ή τη Σοφία για ήρωά σου
4ο Βήμα : Διαλέγεις μια από τις 2 ξεκλείδωτες πίστες (Ζούγκλα ή Χριστούγεννα)
4ο Βήμα: Ακολουθείς τις οδηγίες που θα σου δίνονται.
Αν θέλεις περισσότερη βοήθεια μπορείς να δεις το παρακάτω βίντεο με τις οδηγίες στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=8sBRcKrfPLA
ΣΤ. Διάφορα
- Γιορτή της Μητέρας - Δημιουργία πρωτομαγιάτικου στεφανιού (Π. Μαρκέλλου)
- Η κυρά Δημοκρατία και η κυρά Δικτατορία- Επέτειος Πολυτεχνείου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Τα δικαιώματα των παιδιών- 20 Νοεμβρίου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο (Ν. Γεωργιτζίκη)
Πασχαλινές Δραστηριότητες
- Γιορτή της Μητέρας - Δημιουργία πρωτομαγιάτικου στεφανιού (Π. Μαρκέλλου)
- Η κυρά Δημοκρατία και η κυρά Δικτατορία- Επέτειος Πολυτεχνείου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Τα δικαιώματα των παιδιών- 20 Νοεμβρίου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο (Ν. Γεωργιτζίκη)
Ζ. Παιχνίδια
- Παιχνίδια με τις προπαίδειες
- Προπαίδεια 5,6 και 7 (στα πέναλτι)
- Προπαίδεια 2,3 και 4 (στα πέναλτι)
- Προπαίδεια 8,9 και 10 (στα πέναλτι)
- Ψηφιακός Παιδότοπος
- Παιχνίδια Μαθηματικών
- Εκπαιδευτικά παιχνίδια και Ψυχαγωγία
- Γλώσσα Γ' και Δ' Δημοτικού
- Μαθηματικά Γ'-Δ' Δημοτικού
- Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α'Βάθμιας (Γλώσσα - Μαθηματικά - Αγγλικά - Θρησκευτικά)
- Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Gcompris
- Jele - Δραστηριότητες
- Λογισμικό Ζωγραφικής Tuxpaint (κατεβάζουμε πρόγραμμα και σφραγίδες)
- Πρόγραμμα εκμάθησης του Πληκτρολογίου - Rapid Typing













Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου