Κανόνες και οργάνωση της τάξης μας
- Κανόνες συμπεριφοράς στην αίθουσα Πληροφορικής
- Σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση σώματος και σωστό περιβάλλον εργασίας στον υπολογιστή
- Ένα κουίζ για τη σωστή συμπεριφορά
- Χωρισμός σε ομάδες - Πλάνο της τάξης
- Ας ζωγραφίσουμε αναμνήσεις και όμορφες εικόνες από το καλοκαίρι μας
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή
- Photodentro-ugc: Σωστή στάση σώματος και σωστό περιβάλλον εργασίας στον υπολογιστή
- Ένα κουίζ για τη σωστή συμπεριφορά
A. Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ
- Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
Οι μαθητές/τριες, με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού, εξοικειώνονται με το υπολογιστικό σύστημα και υλοποιούν κατάλληλες δραστηριότητες μέσα από τα προγράμματα: - Διαδραστική παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Οι συσκευές του υπολογιστή- παρουσίαση, βίντεο, κουίζ και παιχνίδια
- παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Τα μέρη ενός Υπολογιστή (βίντεο)
- Τι είναι Λογισμικό (Βίντεο)
- Η εξέλιξη των υπολογιστών (Βίντεο)
- Μεγάλοι και μικροί Υπολογιστές (Βίντεο)
Σύγχρονοι Supercomputers
Ποιος είναι ο πιο γρήγορος-καλύτερος υπολογιστής στο κόσμο; Τι είναι ένας σουπερκομπιούτερ υπολογιστής; Τι είναι ο κβαντικός υπολογιστής;
1. Τι είναι ένας supercomputer
2. Η Ιστορία των σούπερ υπολογιστών
3. Μέσα στους υπολογιστές της Google

Titan The Cray-2
Πηγή: America Has The Fastest Supercomputers In The World
https://www.businessinsider.com/10-fastest-supercomputers-in-the-world-2012-11
- Μέσα
αποθήκευσης - Εσωτερικό του υπολογιστή (Βίντεο)
- Παίρνουμε κατσαβίδια και ανοίγουμε έναν υπολογιστή στο εργαστήριο. Αναγνωρίζουμε τα κεντρικά του μέρη, το μυαλό του, την καρδιά του και αγγίζουμε τη μητρική πλακέτα.
- Οργάνωση/ διαχείριση φακέλων Φωτόδεντρο
- Σωστή στάση εργασίας και σωστή συμπεριφορά
- Διαδραστική παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Οι συσκευές του υπολογιστή- παρουσίαση, βίντεο, κουίζ και παιχνίδια
- παρουσίαση για τα μέρη του υπολογιστή
- Τα μέρη ενός Υπολογιστή (βίντεο)
- Τι είναι Λογισμικό (Βίντεο)
- Η εξέλιξη των υπολογιστών (Βίντεο)
- Μεγάλοι και μικροί Υπολογιστές (Βίντεο)
Σύγχρονοι Supercomputers
Ποιος είναι ο πιο γρήγορος-καλύτερος υπολογιστής στο κόσμο; Τι είναι ένας σουπερκομπιούτερ υπολογιστής; Τι είναι ο κβαντικός υπολογιστής;
1. Τι είναι ένας supercomputer
2. Η Ιστορία των σούπερ υπολογιστών
3. Μέσα στους υπολογιστές της Google
![]()
Titan The Cray-2
Πηγή: America Has The Fastest Supercomputers In The World
https://www.businessinsider.com/10-fastest-supercomputers-in-the-world-2012-11
- Μέσα αποθήκευσης - Εσωτερικό του υπολογιστή (Βίντεο)
- Παίρνουμε κατσαβίδια και ανοίγουμε έναν υπολογιστή στο εργαστήριο. Αναγνωρίζουμε τα κεντρικά του μέρη, το μυαλό του, την καρδιά του και αγγίζουμε τη μητρική πλακέτα.
- Οργάνωση/ διαχείριση φακέλων Φωτόδεντρο
- Σωστή στάση εργασίας και σωστή συμπεριφορά
- Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Εισαγωγή : Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
Κειμενογράφος Φωτόδεντρο: Φωτόδεντρο - Προβολή αντικειμένου (photodentro.edu.gr)
1η Ομάδα Ασκήσεων (από Ν. Γεωργιτζίκη)
2η Ομάδα Ασκήσεων-Πληκτρολόγηση
- Πληκτρολόγηση - Σύμβολα:
https://www.liveworksheets.com/cg1318997pg - Πληκτρολόγηση - Λέξεις που σχετίζονται με ένα ταξίδι:
https://www.liveworksheets.com/nf1500072rc - Πληκτρολόγηση - Αινίγματα:
https://www.liveworksheets.com/bp1473864yg - Πληκτρολόγηση - Κανόνες Εργαστηρίου (από Π. Μαρκέλλου)
- Πληκτρολόγηση - Ποίημα του Κωστή Παλαμά "Στον κήπο" (από Π. Μαρκέλλου)
- Πληκτρολόγηση - Το αγαπημένο μου βιβλίο (βιβλιοπαρουσίαση -από Π. Μαρκέλλου)
- Ο Γλάρος (Οδυσσέας Ελύτης) - από Ανθολόγιο Γ' Δημοτικού
- Η Δόνα τερηδόνα (Ευγένιος Τριβιζάς)- από Άνθολόγιο Γ' Δημοτικού
- Όνομα, Ζώο, Πράγμα... παίζοντας δημιουργούμε μικροιστορίες (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παίξουν το γνωστό παιχνίδι "Όνομα, Ζώο, Πράγμα..." με τις λέξεις που θα βρουν θα δημιουργήσουν μικρές ιστοριούλες για ζώα. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ζωγραφιες τις οποίες θα ενσωματ΄σουμε σε ένα ομαδοσυνεργατικό βιβλίο μικρώ ιστοριών). Βοηθητικό υλικό
- 24 γράμματα ... μια ιστορία (Π. Μαρκέλλου)
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αναζητήσουν 24 λέξεις, μία για κάθε ένα γράμμα του Αλφαβήτου. Στη συνέχεια, καλούνται να δημιουργήσουν μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις λέξεις, με την ίδια σειρά.
- Από το όνομά μας φτιάχνουμε μια ιστορία
3η Ομάδα Ασκήσεων- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ !!!!
- Ένα Escape Room για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μαθαίνω το πληκτρολόγιο με την κοκκινοσκουφίτσα (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Παίζω με το πληκτρολόγιο - Λεξηδρομίες (φωτόδεντρο)
- Δημιουργώ τη δική μου ιστορία μέσα από το Comic Creator Playmobil
- Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε από τον Μικρό Αναγνώστη
https://www.liveworksheets.com/cg1318997pg
https://www.liveworksheets.com/nf1500072rc
https://www.liveworksheets.com/bp1473864yg
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παίξουν το γνωστό παιχνίδι "Όνομα, Ζώο, Πράγμα..." με τις λέξεις που θα βρουν θα δημιουργήσουν μικρές ιστοριούλες για ζώα. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ζωγραφιες τις οποίες θα ενσωματ΄σουμε σε ένα ομαδοσυνεργατικό βιβλίο μικρώ ιστοριών). Βοηθητικό υλικό
- Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αναζητήσουν 24 λέξεις, μία για κάθε ένα γράμμα του Αλφαβήτου. Στη συνέχεια, καλούνται να δημιουργήσουν μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις λέξεις, με την ίδια σειρά.
- Ένα Escape Room για το πληκτρολόγιο (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μαθαίνω το πληκτρολόγιο με την κοκκινοσκουφίτσα (από Ν. Γεωργιτζίκη)
- Παίζω με το πληκτρολόγιο - Λεξηδρομίες (φωτόδεντρο)
- Δημιουργώ τη δική μου ιστορία μέσα από το Comic Creator Playmobil
- Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε από τον Μικρό Αναγνώστη
- Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα
- Γνωρίζουμε το πρόγραμμα Ζωγραφικής mspaint και δημιουργούμε τις παρακάτω εικόνες
- On-line Ζωγραφική (Autodraw)
- On-line Ζωγραφική (Autodraw)
- Φτιάχνω μια χριστουγεννιάτικη κάρτα ή μια πρόσκληση σε πάρτι (όπως τα παραδειγματα).
Τι είναι το Animation;
Βίντεο με κινούμενες εικόνες (Animation)
1. https://www.youtube.com/watch?v=spESUELpckM
2. http://www.kinoumeno.gr/aleyri.html
3. https://www.youtube.com/watch?v=koDYb1oMOOw
4. https://www.youtube.com/watch?v=3LG4OSk1gE0
1) Pivot Animator - Play Ball,
2) Pivot Animator - Play Catch
3) Pivot Animator - Skater Jump
Σχέδια για υλοποίηση Για να μπορέσετε να υλοποιήσετε τα παραπάνω σχέδια θα χρειαστείτε τα νέα αντικείμενα: μπάλα, σκέιτ, σκάλες και το κορίτσι τα οποία θα τα βρείτε στο παρακάτω σύνδεσμο:
Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ
- Γνωρίζω το Διαδίκτυο - Επικοινωνώ και συνεργάζομαι - Τι είναι το Διαδίκτυο (Βίντεο)
- Τι είναι το Διαδίκτυο (από Dimmpap)
- Αναζήτηση Πληροφοριών (από Dimmpap)
- Εκπαιδευτική τηλεόραση (www.edutv.gr)
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org
- Φυλλομετρητές και ιστοσελίδες (Google, FIrefox, Edge)
- Επιλέγουμε ένα ζώο και ψάχνουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο συμπληρώνοντας την καρτέλα του ζώου ΕΔΩ
- Τι είναι το Διαδίκτυο (Βίντεο)
- Τι είναι το Διαδίκτυο (από Dimmpap)
- Αναζήτηση Πληροφοριών (από Dimmpap)
- Εκπαιδευτική τηλεόραση (www.edutv.gr)
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org
- Φυλλομετρητές και ιστοσελίδες (Google, FIrefox, Edge)
- Επιλέγουμε ένα ζώο και ψάχνουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο συμπληρώνοντας την καρτέλα του ζώου ΕΔΩ
Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ
- Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
- Τα ζώα της φάρμας (από Dimpap)
- Μικρά και μεγάλα ζωάκια (από Dimpap)
- Τα μέσα μεταφοράς (από Dimpap)
- Οι θεοί του Ολύμπου (από Dimpap)
- Οικοσύστημα και Τροφικές Αλυσίδες (Βίντεο)
- Project (Οι Θεοί του Ολύμπου)
Στην ενότητα αυτή θα δουλέψουμε συνεργατικά όλοι μας σε μια κοινή-ομαδική παρουσίαση
με θέμα : Ταξίδι στη Μυθολογία και στην Ιστορία
- Ας θυμηθούμε τους θεούς του Ολύμπου (φωτόδεντρο)
- Θα χωριστείτε σε ομάδες των δύο και η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει μια ενότητα από το βιβλίο της Ιστορίας σας σχετικά με τους θεους, τον Ηρακλή κ.α. Η παρουσίασή σας θα πρέπει :
- στη 1η διαφάνεια να έχει τα ονόματα της Ομάδας και τον τίτλο της ενότητας που θα παρουσιάσετε.
- να αποτελείται τουλάχιστον από 4 συνολικά διαφάνειες που θα περιέχουν κείμενο και εικόνες που θα βρείτε από το Διαδίκτυο για τον άθλο που θα επιλέξετε
Η εργασία σας θα πρέπει να είναι Παράδειγμα-1 ή σαν το Παράδειγμα-2
- Project (Η ασπίδα του Αχιλλέα)
Η Ασπίδα του Αχιλλέα είναι ένα Έργο Τέχνης. Εϊναι κυκλική, αδιάτρητη, από 5 στρώσεις μετάλλων. Αποτελείται από 5 ομόκεντρους κύκλους που ο καθένας περιλαμβάνει μια σειρά από αντιθέσεις – δηλαδή ο πόλεμος και η ειρήνη, εργασία και γιορτή κ.α. (ΕΔΩ τα στρώματα αναλυτικά)
Πηγή 1 : http://www.slideshare.net/mtrianti69/ss-23932907
Πηγή 2 : https://www.youtube.com/watch?v=ePBzm_21I08
Δραστηριότητα 1:
Γίνετε εσείς ο ο θεός της φωτιάς και της μεταλλουργίας "Ηφαιστος" και σφυρηλατήστε την λαμπρή "Ασπίδα του Αχιλλέα" με τους 5 ομόκεντρους κύκλους, τη γη με τα αστέρια, τις δύο πόλεις με τον πόλεμο και την ειρήνη, το θερισμό, τον τρύγο και τις γιορτές των ανθρώπων μαζί με τον ωκεανό.
Το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσετε για την συγκεκριμένη εργασία είναι το : Revalation Natural Art
Δείτε 2 παλιές εργασίες μαθητών για τη συγκεκριμένη εργασία.
Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο
- Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό.
Πόση ώρα μπορούμε να παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Ας δούμε τι μας συμβουλεύει η Αθηνά με τους φίλους της :
- Η Αθηνά με το νέο της τάμπλετ
- Συζητάμε και απαντάμε στις ερωτήσεις (N. Γεωργιτζίκη)
- Όταν βλέπεις κάτι παράξενο στο Διαδίκτυο, πάντα να ζητάς βοήθεια!
- Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Puzzle - Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Κουίζ για τα προοσωπικά Δεδομένα (N. Γεωργιτζίκη)
- Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο - μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
- Δραστηριότητα (Ν. Γεωργιτζίκη)
Η Αθηνά και ο Ερμής μας μαθαίνουν τι πρέπει να προσέχουμε όταν παίζουμε παιχνίδια στο Διαδίκτυο. (Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!)
Η μεγάλη απόφαση του Παπάπη
- Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
- H ΑΘηνά και ο Ερμής μιλούν για τα προσωπικά Δεδομένα
Πόση ώρα μπορούμε να παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Ας δούμε τι μας συμβουλεύει η Αθηνά με τους φίλους της :
- Η Αθηνά με το νέο της τάμπλετ
- Συζητάμε και απαντάμε στις ερωτήσεις (N. Γεωργιτζίκη)
- Όταν βλέπεις κάτι παράξενο στο Διαδίκτυο, πάντα να ζητάς βοήθεια!
- Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Puzzle - Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
- Κουίζ για τα προοσωπικά Δεδομένα (N. Γεωργιτζίκη)
- Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο - μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
- Δραστηριότητα (Ν. Γεωργιτζίκη)
Η Αθηνά και ο Ερμής μας μαθαίνουν τι πρέπει να προσέχουμε όταν παίζουμε παιχνίδια στο Διαδίκτυο. (Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!)
- Η μεγάλη απόφαση του Παπάπη

- Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
- H ΑΘηνά και ο Ερμής μιλούν για τα προσωπικά Δεδομένα
Ε. Προγραμματισμός - Υπολογιστική Σκέψη
1. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
2. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
3. Βίντεο για την " Ώρα του κώδικα" Βλέπουμε το βίντεο με το μεγαλύτερο Εκπαιδευτικό Γεγονός στο κόσμο στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Δραστηριότητες προγραμματισμού - Υπολογιστικής σκέψης
- Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
- Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
- Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
- Κίνηση με εντολές από το code.org
- Κάνε κλικ πάνω στο Λαβύρινθος - Ακολουθία ή ενεργοποιείστε τον σύνδεσμο: https://studio.code.org/s/course1/stage/4/puzzle/1)
- Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
- Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
- Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
- Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
- Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
- Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
1. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
2. Τι είναι ρομποτ - Η Ρομποτική στη Ζωή μας (Παρουσίαση-1)
3. Βίντεο για την " Ώρα του κώδικα" Βλέπουμε το βίντεο με το μεγαλύτερο Εκπαιδευτικό Γεγονός στο κόσμο στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Δραστηριότητες προγραμματισμού - Υπολογιστικής σκέψης
- Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
- Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
- Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
- Κίνηση με εντολές από το code.org
- Κάνε κλικ πάνω στο Λαβύρινθος - Ακολουθία ή ενεργοποιείστε τον σύνδεσμο: https://studio.code.org/s/course1/stage/4/puzzle/1)
- Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
- Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
- Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
- Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
- Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
- Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
Εισαγωγή στο ScratchJr
Το ScratchJr είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού, το οποίο μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Χρησιμοποιώντας τις εντολές του, μπορούμε να κάνουμε τους χαρακτήρες μας να κινηθούν, να χορέψουν, να μιλήσουν ακόμα και να τραγουδήσουν. Μπορούμε επίσης να τροποποιήσουμε τους χαρακτήρες μας στη ζωγραφική, να προσθέσουμε τη φωνή μας ή άλλους ήχους, να εισάγουμε τη φωτογραφία μας και να «ζωντανέψουμε» τους χαρακτήρες μας.
Μπορούμε να κατεβάσουμε την εφαρμογή σε τάμπλετ από το GooglePlay/AppStore ή σε ηλεκτρονική υπολογιστή από τον σύνδεσμο εδώ:
Σε περίπτωση που έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή/laptop σας Λειτουργικό Σύστημα Windows 7 κατεβάστε το αρχείο εγκατάστασης από εδώ:
Μπορούμε να κατεβάσουμε την εφαρμογή σε τάμπλετ από το GooglePlay/AppStore ή σε ηλεκτρονική υπολογιστή από τον σύνδεσμο εδώ:
A. Γνωρίζω, δημιουργώ
Παίζουμε το παιχνίδι Kodable Smeeborg και μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε
1ο Βήμα: Ακολουθήστε το σύνδεσμο : kodable.com/login
2ο Βήμα: Επιλέγουμε το School Profile και βάζετε τον κωδικό της τάξης μας :
Κωδικός : xft7947
3ο Βήμα: Επιλέξτε έναν λογαριασμό μαθητή, π.χ. st1 έως και τον st23 (θα κάνουμε μαζί το χωρισμό στη τάξη) και νάλογα αν θυμάσαρχικά το παιχνίδι με τον πλανήτη (SmeeBorg). Μια άλλη φορά μπορείτε να δοκιμάσετε και τους άλλους πλανήτες-αστεροειδοί.
4ο βήμα: Πατάμε στο Click Mission Control. Θα δείτε ένα μικρό βίντεο για τους ήρωες του παιχνιδιού και το ταξίδι τους στο πλανήτη SmeeBorg
5ο βήμα: Όταν προσγειωθούν θα πρέπει να τους βοηθήσετε να βρουν το δρόμο τους μέσα από τις οδηγίες που θα τους δώσετε
6ο Βήμα: Οι οδηγίες σας είναι τα βέλη : δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω που πρέπει να τα βάλετε σε σειρά. Παίζεται τα επίπεδα στην αποστολή Smeeborg!
Καλή Διασκέδαση μικροί προγραμματιστές :-)
Παίζουμε το παιχνίδι Run Marco
Μέσα από το παιχνίδι περιπέτειας Run Marco με τις βήμα προς βήμα οδηγίες πρέπει να καταφέρεις να λύσεις τον γρίφο της κάθε πίστας και να διδαχθείς τις βασικές αρχές της τέχνης του προγραμματισμού. Αφού περάσεις τις πίστες και μαζέψεις διάφορα αντικείμενα μπορείς να τερματίσεις. Θα δεις ότι οι πίστες δυσκολεύουν καθώς προχωράς αλλά με λίγη σκέψη θα τα καταφέρεις.
Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ ΕΔΩκαι στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα.
1ο Βήμα: Κάνε κλικ στην ελληνική σημαία.
2ο Βήμα: Κάνε κλικ στο πράσινο βελάκι εκκίνησης
3ο Βήμα: Επέλεξε το Μάρκο ή τη Σοφία για ήρωά σου
4ο Βήμα : Διαλέγεις μια από τις 2 ξεκλείδωτες πίστες (Ζούγκλα ή Χριστούγεννα)
4ο Βήμα: Ακολουθείς τις οδηγίες που θα σου δίνονται.
Αν θέλεις περισσότερη βοήθεια μπορείς να δεις το παρακάτω βίντεο με τις οδηγίες στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=8sBRcKrfPLA
Παίζουμε το παιχνίδι Kodable Smeeborg και μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε
1ο Βήμα: Ακολουθήστε το σύνδεσμο : kodable.com/login
2ο Βήμα: Επιλέγουμε το School Profile και βάζετε τον κωδικό της τάξης μας :
Κωδικός : xft7947
3ο Βήμα: Επιλέξτε έναν λογαριασμό μαθητή, π.χ. st1 έως και τον st23 (θα κάνουμε μαζί το χωρισμό στη τάξη) και νάλογα αν θυμάσαρχικά το παιχνίδι με τον πλανήτη (SmeeBorg). Μια άλλη φορά μπορείτε να δοκιμάσετε και τους άλλους πλανήτες-αστεροειδοί.
4ο βήμα: Πατάμε στο Click Mission Control. Θα δείτε ένα μικρό βίντεο για τους ήρωες του παιχνιδιού και το ταξίδι τους στο πλανήτη SmeeBorg
5ο βήμα: Όταν προσγειωθούν θα πρέπει να τους βοηθήσετε να βρουν το δρόμο τους μέσα από τις οδηγίες που θα τους δώσετε
6ο Βήμα: Οι οδηγίες σας είναι τα βέλη : δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω που πρέπει να τα βάλετε σε σειρά. Παίζεται τα επίπεδα στην αποστολή Smeeborg!
Παίζουμε το παιχνίδι Run Marco
Μέσα από το παιχνίδι περιπέτειας Run Marco με τις βήμα προς βήμα οδηγίες πρέπει να καταφέρεις να λύσεις τον γρίφο της κάθε πίστας και να διδαχθείς τις βασικές αρχές της τέχνης του προγραμματισμού. Αφού περάσεις τις πίστες και μαζέψεις διάφορα αντικείμενα μπορείς να τερματίσεις. Θα δεις ότι οι πίστες δυσκολεύουν καθώς προχωράς αλλά με λίγη σκέψη θα τα καταφέρεις.
Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ ΕΔΩκαι στη συνέχεια ακολούθησε τα βήματα.
1ο Βήμα: Κάνε κλικ στην ελληνική σημαία.
2ο Βήμα: Κάνε κλικ στο πράσινο βελάκι εκκίνησης
3ο Βήμα: Επέλεξε το Μάρκο ή τη Σοφία για ήρωά σου
4ο Βήμα : Διαλέγεις μια από τις 2 ξεκλείδωτες πίστες (Ζούγκλα ή Χριστούγεννα)
4ο Βήμα: Ακολουθείς τις οδηγίες που θα σου δίνονται.
Αν θέλεις περισσότερη βοήθεια μπορείς να δεις το παρακάτω βίντεο με τις οδηγίες στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=8sBRcKrfPLA
ΣΤ. Διάφορα
- Γιορτή της Μητέρας - Δημιουργία πρωτομαγιάτικου στεφανιού (Π. Μαρκέλλου)
- Η κυρά Δημοκρατία και η κυρά Δικτατορία- Επέτειος Πολυτεχνείου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Τα δικαιώματα των παιδιών- 20 Νοεμβρίου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο (Ν. Γεωργιτζίκη)
Πασχαλινές Δραστηριότητες - Καλό Πάσχα
Ενώνω τις τελίτσες με τους αριθμούς και σχεδιάζω πασχαλινά με το ποντίκι
Το κουνελάκι έχασε το δρόμο για τη φωλιά του. Μπορείς να το βοηθήσεις;
Αποκριάτικη Ενότητα- Απόκριες - Κυνήγι (Popi Eystathiou) θησαυρού ΑΒΓ τάξη
- Ενδυμασία γατούλες - https://myoctocat.com/
- Γιορτή της Μητέρας - Δημιουργία πρωτομαγιάτικου στεφανιού (Π. Μαρκέλλου)
- Η κυρά Δημοκρατία και η κυρά Δικτατορία- Επέτειος Πολυτεχνείου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Τα δικαιώματα των παιδιών- 20 Νοεμβρίου (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο (Ν. Γεωργιτζίκη)
- Καλό Πάσχα
Ενώνω τις τελίτσες με τους αριθμούς και σχεδιάζω πασχαλινά με το ποντίκι
Το κουνελάκι έχασε το δρόμο για τη φωλιά του. Μπορείς να το βοηθήσεις;
- Απόκριες - Κυνήγι (Popi Eystathiou) θησαυρού ΑΒΓ τάξη
- Ενδυμασία γατούλες - https://myoctocat.com/
Ζ. Παιχνίδια
- Παιχνίδια με τις προπαίδειες
- Προπαίδεια 5,6 και 7 (στα πέναλτι)
- Προπαίδεια 2,3 και 4 (στα πέναλτι)
- Προπαίδεια 8,9 και 10 (στα πέναλτι)
- Ψηφιακός Παιδότοπος
- Παιχνίδια Μαθηματικών
- Εκπαιδευτικά παιχνίδια και Ψυχαγωγία
- Γλώσσα Γ' και Δ' Δημοτικού
- Μαθηματικά Γ'-Δ' Δημοτικού
- Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α'Βάθμιας (Γλώσσα - Μαθηματικά - Αγγλικά - Θρησκευτικά)
- Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Gcompris
- Jele - Δραστηριότητες
- Λογισμικό Ζωγραφικής Tuxpaint (κατεβάζουμε πρόγραμμα και σφραγίδες)
- Πρόγραμμα εκμάθησης του Πληκτρολογίου - Rapid Typing












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου